ARHAN Coaching Nedir?

Spor üzerine aldığım eğitimler ile oluşan bilgi birikimimi, bir sporcu olarak yarışlarda yaşadığım tecrübeler ile birleştirerek Arhan Coaching’i 2023 yılının başında hayata geçirmeye karar verdim.


Arhan Coaching’in amacı genel olarak triatlon sporuna veya bu spor içindeki branşların herhangi birine (yüzme, koşu, bisiklet) sıfırdan başlamak isteyen insanlara yol göstermek, hali hazırda triatlon veya triatlon altındaki branşlarda aktif olarak yarışan, ama kendini bir sonraki seviyeye çıkarmak isteyen sporculara yardım etmek olarak açıklanabilir.


Garmin hesapları üzerinden çalışarak, sporculara amaçlarına ve hedeflerine yönelik bireysel yüzme, bisiklet ve koşu antremanları düzenleyerek, bunların takibi, geri bildirimi ve planlamasını yapıyorum. Sporcu isterse sadece yüzme, sadece bisiklet veya sadece koşu antremanları için program alırken, isterse de 2 branş veya 3 branş birden için de program talep edebilir.


Programların sporcu için hazırlanmaya başlanmasından önce sporcu ile mümkünse yüz yüze, değil ise WhatsApp üzerinden görüşerek sporcunun spor geçmişi hakkında bilgi alıyorum. Sporcunun seviyesi, biliniyor ise nabız aralıkları, en iyi süreleri, varsa geçmişte katıldığı yarışlarda yaptığı süreler ve ileriye dönük hedeflerini öğreniyorum. Programlar bu bilgilere göre şekilleniyor.


Her türlü sorularınız için bana ana sayfa üzerinde bulunan linklerden (Facebook ve Instagram) veya aşağıdaki WhatsApp hattından ulaşabilirsiniz.


WhatsApp NO: 0090 533 861 2141